Ko nozīmē kopā būšana 11. b klases skolēniem un viņu vecākiem

Kopā būšana ar skolēniem un viņu vecākiem ir nepārvērtējama pieredze, kas sniedz daudz prieka, atbalsta un mācību iespēju visām iesaistītajām pusēm. Tā ir laiks, kad ģimene var izveidot un stiprināt savstarpējo saikni, daloties kopīgos mirkļos.

Š.g. 26. maijā Daugavpils Zinātņu vidusskolas 11. b klases skolēni jauki pavadīja laiku kopā ar saviem vecākiem un klases audzinātājiem pilsētas atpūtas vietā “Stropu vilnis”. Šīs vietas skaistā apkārtne iedvesmoja mūs, lai tieši tur organizētu pikniku. Tika paņemti līdzi gardi ēdieni un labs garastāvoklis.

Piedzīvojumu parka “Tarzāns” takā jaunieši piedalījās dažādās pārejās, kāpa pa virvēm, pārvarēja šķēršļus visos grūtību līmeņos, pārvarot visādus izaicinājumus. Kā izrādījās, jaunieši ir drosmīgākie nekā viņu vecāki, kuri nolēma palikt uz zemes un atteicās izbaudīt adrenalīnu tādā veidā, bet ar prieku fotografēja ainavas un pašus bērnus aktivitātes laikā.

Pēc sportiskajām aktivitātēm “Tarzāna” takā tika organizēts pikniks brīvā dabā, kura laikā līdzi paņemtie gardie ēdieni ar svaigā gaisa rosinātu apetīti ātri vien tika notiesāti.

Pasākuma laikā tika secināts, ka būt kopā, dalīties smieklos, gādāt vienam par otru un izpaust savu atbalstu nozīmē stiprināt ģimenes saikni un veidot emocionālo piesaisti starp vecākiem un bērniem. Tas ir arī laiks, kad visi atpūšas un izbauda kopā būšanu. Tas veicina smieklu un laimes sajūtu.

Paldies tiem skolēniem un vecākiem, kuri atbalstīja šo pasākumu un bija kopā ar mums!

Informāciju sagatavoja:
Daugavpils Zinātņu vidusskolas
11. b klases audzinātāja
Ināra Kazakeviča

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Mācīties vācu valodu ar prieku

Pavasarī gribas ne tikai mācīties gramatiku un risināt uzdevumus, bet arī lasīt dzejoļus un dziedāt dziesmas. Gētes institūta Rīgā, Vācijas, Austrijas un Šveices vēstniecību organizētā

Lasīt tālāk »

Nevis izmest, bet pārvērst

Daugavpils Zinātņu vidusskolas 6. klases skolēni dizaina un tehnoloģiju stundās “Kā radoši lieto atkārtoti izmantojamus materiālus?” tēmas ietvaros pētīja, kā dažādi materiāli (plastmasa, tekstils, korķis…)

Lasīt tālāk »
Search