Å Ä« gada novembrÄ«, Latvijas valsts patriotiskā mēneÅ”a pasākumu ietvaros, 11. a, b un c klases skolēni kultÅ«ras pamatu stundās kopā ar skolotāju Svetlanu Desjatņikovu veidoja savus radoÅ”os darbus – prezentācijas un video par tēmu ā€œNacionālā identitāteā€.

Pirms radoŔā darba veikÅ”anas skolēni rÅ«pÄ«gi izpētÄ«ja tēmu, lai vairāk izprastu jēdzienu ā€œidentitāteā€. Mēs pētÄ«jām dažādus informācijas avotus par nacionālo identitāti, lai veiksmÄ«gi veidotu darbu. Tad sākās visatbildÄ«gākais process – radoŔā darba izveidoÅ”ana, lai sistematizētu, radoÅ”i interpretētu un parādÄ«tu par Å”o tēmu iegÅ«tās zināŔanas. Skolēni izvēlējās dažādus virzienus: latvieÅ”u identitāte, Latvijas iedzÄ«votāju identitāte, RÄ«gas iedzÄ«votāju identitāte,  Daugavpils Zinātņu vidusskolas skolēnu identitāte, Krāslavas identitāte. Darbos tika minētas Latvijas vēstures, etnisko vērtÄ«bu, nacionālo simbolu un valsts svētku tēmas.

Darbs rosināja skolēnos lielāku patriotisma sajÅ«tas izpausmi. Uzdevuma pildīŔanas procesā mums bija iespēja vairāk izpētÄ«t savas valsts nacionālo vēsturi, kultÅ«ru, sadarboties ar klasesbiedriem grupās, kā arÄ« attÄ«stÄ«t savas radoŔās prasmes.

Informāciju apkopoja:
Daugavpils Zinātņu vidusskolas
11. b klases skolniece
Anastasija Vasiljeva

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Svinam krāsaino rudeni!

Rudens klāt,jau āboli krÄ«t zālē,koku lapas koÅ”as krāsojas.Un ik rÄ«tu bērnudārzāatkal bērni pulcējas. Å .g. 23. un 24. oktobrÄ« Daugavpils Zinātņu vidusskolas pirmsskolas 2. un 3.

Lasīt tālāk »

Māksla un kultÅ«ra kā stratēģija: domāŔanai, radīŔanai, cilvēcÄ«bai

Å .g. 20. oktobrÄ« Latgales vēstniecÄ«bā GORS notika Valsts izglÄ«tÄ«bas attÄ«stÄ«bas aÄ£entÅ«ras Ä«stenotā ESF+ projekta ā€œPedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveideā€ un Rēzeknes valstspilsētas paÅ”valdÄ«bas organizēta konference ā€œMāksla un kultÅ«ra kā stratēģija: domāŔanai, radīŔanai,

Lasīt tālāk »
Search