Viens no svarīgiem aspektiem kompetenču pieejā ir jēgpilna integrēta mācīšanās. Sākumskolas posmā integrētā mācīšanās ir pastāvējusi jau sen un veiksmīgi realizēta Daugavpils Zinātņu vidusskolā. Šoreiz gribētos padalīties tieši ar labo praksi 2. klasēs, integrējot mūziku dizaina un tehnoloģiju stundā.
Teorētiskajā daļā skolēni atbildēja uz jautājumiem par mūzikas instrumentiem, bet praktiskajā daļā bija visinteresantākais. Mūzikas instrumenti bērniem vienmēr šķiet neparasti un brīnišķīgi, tāpēc skolēniem bija iespēja pašiem izveidot mūzikas instrumentus no sadzīves priekšmetiem vai materiāliem. Bija ļoti interesanti vērot, kā no konfekšu kastes veidojas bungas, vai no parastas plastmasas pudeles – marakasi.
Beigās skolēni demonstrēja viens otram savu darbiņu un pat spēlēja to. Skolēni veidoja gan pūšamos, gan stīgu, gan sitamos instrumentus. Visi 2. klases skolēni ir burvji, jo tagad paši var radīt melodiju ar neparastiem mūzikas instrumentiem.
Informāciju sagatavoja:
Daugavpils Zinātņu vidusskolas
2. d klases audzinātāja
Aļona Kokina