Daugavpils Zinātņu vidusskolas 6. klašu skolēni dizaina un tehnoloģiju stundās īstenoja radošu un izzinošu projektu – paši izveidoja galda spēles, sākot no idejas un dizaina līdz gatavam spēles prototipam un reklāmas materiālam.
Katrs skolēns pats izstrādāja spēles ideju, noteikumus, dizainu un vizuālo noformējumu. Tas ļāva katram jaunajam dizaineram pilnā mērā parādīt savu radošumu, intereses un tehniskās prasmes. Projekta laikā skolēni izmantoja dažādus materiālus – kartonu, krāsaino papīru, finieri, korķus un citus pieejamos resursus. Īpaša uzmanība tika pievērsta mūsdienu tehnoloģijām: ar 3D printeri un ploteri tika izgatavotas sīkas detaļas, piemēram, kauliņi, spēles figūriņa. Pēc darbu pabeigšanas skolēni prezentēja savas spēles un piedalījās savstarpējā testēšanā, vērtējot spēļu oriģinalitāti un lietošanas ērtumu. Projekts attīstīja skolēnu radošumu, tehniskās prasmes un spēju patstāvīgi plānot darbu.
6. klašu skolēni ar lepnumu dalās savos sasniegumos un cer, ka daļa spēļu tiks izmantotas arī turpmākajās mācību stundās un klases pasākumos.
Informāciju sagatavoja:
Daugavpils Zinātņu vidusskolas
dizaina un tehnoloģiju skolotāja
Jeļena Barča





































