Kā pārvarēt stresu

Š.g. 21. februārī 6. c klases skolēniem notika neparasta un izzinoša klases stunda ar sociālo pedagoģi Solvitu Lazdāni un klases audzinātāju Ilzi Jonāni.

Klases stundas tēma “Stresa pārvarēšana” bija skolēniem īpaši nozīmīga pirms pārbaudes darbiem.

Stundas sākumā visi novērtēja savu emocionālo stāvokli, izmantojot digitālos rīkus platformā mentimeter.

Klases stundas laikā skolēni aktīvi iesaistījās piedāvātajās darbībās un kopā ar sociālo pedagoģi un klases audzinātāju no dažādiem skatu punktiem pētīja stresu kā parādību, ar aizrautību meklēja jaunas iespējas, uzdrīkstējās piedāvāt idejas, izteica savu viedokli, to pamatojot ar kādu situāciju no dzīves, analizēja savu rīcību, mācījās vadīt savas emocijas un uzvedību. Skolēniem bija iespēja sadarboties pāros, trenēt uzmanību un atmiņu, kā arī relaksēties, savukārt darbs komandā bija vērsts uz reakcijas nostiprināšanu, saskarsmes veicināšanu, aktivitātes laikā fokuss bija virzīts uz vizuālās uztveres informācijas pārvēršanu darbībā.

Stundas noslēgumā vēlreiz tika novērtēts katra emocionālais stāvoklis un secināts, ka labsajūta ir paaugstinājusies.

Skolēniem tika sniegts plašāks redzējums sava emocionālā stresa kontrolei, ko var realizēt ikdienā, piemēram, starpbrīžu laikā, pirms vai pēc pārbaudes darbiem.

Informāciju sagatavoja:
Daugavpils Zinātņu vidusskolas
sociālā pedagoģe
Solvita Lazdāne,
6. c klases audzinātāja 
Ilze Jonāne

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Ak, eglīte, tu tik skaista!

Š.g. 5. decembris Daugavpils Zinātņu vidusskolas pirmsskolas 12. grupas bērniem bija īpaša un priecīga diena — viņi devās ciemos pie Daugavpils pilsētas eglītes. Mazie ceļotāji

Lasīt tālāk »

Otrklasniekiem garšo medus

            Jau 11 gadus Latvijā notiek pasākums “Eiropas medus brokastis”.  Arī Daugavpils Zinātņu vidusskolas otrās klases jau vairākus gadus piedalās šajā pasākumā.             Skolā 4.

Lasīt tālāk »

KiVa aktivitātes skolā

Š.g. 20. novembrī Daugavpils Zinātņu vidusskolas skolotāji piedalījās vebinārā “Efektīvas skolotāju un vecāku sadarbības modelis: sadarbības principi, iespējas, šķēršļi un kā tos novērst”, kuru vadīja

Lasīt tālāk »
Search