Izrāde par bērnību un pieaugšanu

Š.g. 26. martā, Starptautiskās teātra dienas priekšvakarā, mēs, Daugavpils Zinātņu vidusskolas 8. a klases skolēni, devāmies uz Rīgu, Latvijas Nacionālo teātri, lai noskatītos izrādi “Pīters Pens. Sindroms”. Šis brauciens ir dāvana par iegūto pirmo vietu skolas konkursā “Ziemassvētku karaoke” un notiek ar kultūrizglītības programmas “Latvijas skolas soma” atbalstu.

Dmitrija Krimova teātra izrāde “Pītera Pena Sindroms” ir kā ceļojums caur bērnības burvību, fantāziju un pieaugšanas izjūtu. Izrādes pamatā ir stāsts par slaveno pasaku varoni Pīteru Penu, kas, neskatoties uz savu dzīvīgumu un krāšņumu, slēpj galveno domu, cik svarīgi ir domāt par laika nozīmību, jo tas skrien ļoti ātri. Izrāde vēsta par bērna izjūtām un izaugsmi.

Teātra mākslinieki izceļas, radot ainavu, kas piepilda skatuvi ar krāsu un dzīvību. Katrs skatuves elements tiek rūpīgi izstrādāts, lai atbilstu pasaku pasaules burvībai, bet tajā pašā laikā nodrošinātu atbilstošu fonu galvenajiem notikumiem.

Galvenie varoņi parāda apbrīnojamu talantu, ļaujot skatītājiem iejusties Pītera un viņa draugu piedzīvojumos. Pīteram Penam piemīt spilgtas, optimistiskas personības iezīmes, taču vienlaikus tās stāsta arī par viņa cīņu ar pieaugušo atbildību un izpratni par pasaules sarežģītību.

Izrāde “Pīters Pens. Sindroms” aicina skatītājus pārdomāt par bērnības nozīmi un tās ietekmi uz pieaugšanu. Tas visiem ir neaizmirstams teātra piedzīvojums, kas uzrunā ar savu burvību un dziļumu. Liels paldies par šo iespēju apmeklēt teātri, atpūsties un iepazīt jauno!

Informāciju sagatavoja:
Daugavpils Zinātņu vidusskolas
8. a klases skolniece
Nadežda Sulaine

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Jauno vieglatlētu kauss

Š.g. 24. aprīlī Daugavpils Zinātņu vidusskolas meitenes Anastasija Stepanova un Liāna Magada (9. e klase), Evita Šnepste (9. b klase), Nadežda Sulaine (8. a klase),

Lasīt tālāk »

Dabaszinības iedvesmo

Nekas tik ļoti nepriecina skolotāju kā skolēnu aktīvi izrādīta interese par mācību priekšmetu, savukārt, vēl lielāks prieks ir sastapties ar skolēnu iniciatīvu aktīvi piedalīties stundu

Lasīt tālāk »
Search