Spēles protam izgatavot paši

Dizaina un tehnoloģiju stundas nav atpūta un atslodze pēc matemātikas, fizikas vai kādas valodas stundas, arī tajās notiek intensīvs un nebūt ne vienkāršs darbs. Apgūstot tehnoloģijas tematā “Kā modelē un izgatavo izstrādājumus ar programmvadāmiem darbgaldiem”, Daugavpils Zinātņu vidusskolas 8. klašu skolēni nopietni un smagi strādāja.

Vektorgrafikas programmatūras apgūšana, spēles maketa sagatavošana un izveidošana, izmantojot programmējamo lāzeri, prasīja daudz laika un pacietības. Un tikai spēles testēšanas laikā visi varēja nedaudz atpūsties. Mūsu skolēni pēc vairākiem treniņuzdevumiem parādīja savas prasmes modelēt izstrādājumus programmvadāmiem darbagaldiem. Lai izveidoto vienu spēli “krustiņi-nullītes” vai “domino”, vajadzēja cītīgi strādāt divas stundas. Rezultātā tika sagatavoti vairāki spēļu maketi ar individuālā dizaina rotājumu. 8. a klases skolēniem bija izaicinājums izveidot ne tikai spēli, bet arī saliekamo kubu, bet viņi arī ar to tika galā.  

Notestēt izveidotās spēles bija iespēja pēc gardas maltītes jaukā kompānijā, apgūstot tēmu “Piena produktu pagatavošana”.

Skolēnu gatavotās spēles tika uzdāvinātas pagarinātās dienas grupas skolēniem, jo spēles attīsta loģisko domāšanu un sadarbības prasmes.

Informāciju sagatavoja:
Daugavpils Zinātņu vidusskolas
dizaina un tehnoloģiju skolotāja
Jeļena Salogube

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Daba, tradīcijas un gards saldējums

Pavasara izskaņā Daugavpils Zinātņu vidusskolas 3. a klases skolēni devās izglītojošā un aizraujošā ekskursijā, kuras laikā apmeklēja vairākas ievērojamas vietas.Pirmais pieturas punkts bija putnu sala

Lasīt tālāk »

Mācību ekskursija uz Krāslavu

Š.g. 16. maijā Daugavpils Zinātņu vidusskolas 3. e klases skolēni kopā ar klases audzinātāju devās mācību ekskursijā uz Krāslavu. Pirmais mūs sagaidīja pats grāfs Plāters

Lasīt tālāk »
Search