Spēles protam izgatavot paši

Dizaina un tehnoloģiju stundas nav atpūta un atslodze pēc matemātikas, fizikas vai kādas valodas stundas, arī tajās notiek intensīvs un nebūt ne vienkāršs darbs. Apgūstot tehnoloģijas tematā “Kā modelē un izgatavo izstrādājumus ar programmvadāmiem darbgaldiem”, Daugavpils Zinātņu vidusskolas 8. klašu skolēni nopietni un smagi strādāja.

Vektorgrafikas programmatūras apgūšana, spēles maketa sagatavošana un izveidošana, izmantojot programmējamo lāzeri, prasīja daudz laika un pacietības. Un tikai spēles testēšanas laikā visi varēja nedaudz atpūsties. Mūsu skolēni pēc vairākiem treniņuzdevumiem parādīja savas prasmes modelēt izstrādājumus programmvadāmiem darbagaldiem. Lai izveidoto vienu spēli “krustiņi-nullītes” vai “domino”, vajadzēja cītīgi strādāt divas stundas. Rezultātā tika sagatavoti vairāki spēļu maketi ar individuālā dizaina rotājumu. 8. a klases skolēniem bija izaicinājums izveidot ne tikai spēli, bet arī saliekamo kubu, bet viņi arī ar to tika galā.  

Notestēt izveidotās spēles bija iespēja pēc gardas maltītes jaukā kompānijā, apgūstot tēmu “Piena produktu pagatavošana”.

Skolēnu gatavotās spēles tika uzdāvinātas pagarinātās dienas grupas skolēniem, jo spēles attīsta loģisko domāšanu un sadarbības prasmes.

Informāciju sagatavoja:
Daugavpils Zinātņu vidusskolas
dizaina un tehnoloģiju skolotāja
Jeļena Salogube

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Tālrunis skolā: jā vai nē?

 Š.g. 10. oktobrī  Daugavpils Zinātņu vidusskolas 7. c klases komanda – Jūnija Malinovska, Agata Anufrijeva un Aleksanders Vaškevičs – piedalījās veselības jomas konkursā, kuru rīkoja

Lasīt tālāk »

Cik ērti ir skolotāja kurpēs?

Š.g. 11. oktobrī Daugavpils Zinātņu vidusskolā norisinājās akcija “Iekāp skolotāja kurpēs”, kurā 12. klases audzēkņiem bija iespēja iejusties skolotāju lomā un vadīt stundas saviem vienaudžiem.

Lasīt tālāk »

Uzņēmēji iedvesmo

Š.g. 11. oktobrī Daugavpils Zinātņu vidusskolā viesojās kafejnīcas “Nekomimi” īpašnieki, lai dalītos savā pieredzē ar 10. a klases skolēniem par biznesa vadīšanu un piedāvātu ieskatu

Lasīt tālāk »
Search