Skolēni apmeklēja zemnieku saimniecību “Kotiņi”

Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitātes Mūžizglītības centrs sadarbībā ar  British Council pārstāvniecību Latvijā, iesaistot dažādu pilsētu izglītības iestādes, īsteno projektu “KODS: L.A.U.K.I.-2”. Projekta mērķis ir izpētīt piecas Latvijas attīstībai būtiskas nozares: mežsaimniecību, lauksaimniecību, pārtikas tehnoloģiju, vidi un veterināro medicīnu, kā arī pilnveidot jauniešu kritisko domāšanu, radošumu, sadarbību un komunikācijas prasmes, sniegt ieskatu par uzņēmējdarbības iespējām arī lauku teritorijās.

Šī gada 6. martā komandas pārstāvji no Daugavpils Zinātņu vidusskolas, 10. b un 10. c klases skolnieces – Anatasija Lakizo, Anatasija Kovoļova, Daniella Vaidere un Polina Trukšāne, kā arī Daugavpils Valsts ģimnāzijas puiši un apmeklēja vienu no lielākajām zemnieku saimniecībām Latvijā un Baltijā “Kotiņi”.

Dienas sākumā tika apmeklētas “Rekovas dzirnavas”, kur skolēni iepazinās ar z/s “Kotiņi” produkciju un bija iespēja pašiem pagatavot sev pusdienas, izmantojot šos produktus. Skolēniem bija iespēja baudīt dažādu veidu putras – auzu un pērļu grūbu, tomātu zupu, pupu kotletes, saldo ēdienu no auzām un ķīseļa.

Pēc meistardarbnīcas devāmies uz z/s “Kotiņi”, kur mums tika novadīta ekskursija. Tika izstāstīts par z/s “Kotiņi” veidošanās vēsturi, kas tiek audzēts, kādas tehnoloģijas tiek izmantotas. Saimniecībā projekta dalībnieki uzzināja daudz jaunas informācijas par saimniecību un graudu kultūru audzēšanu. Bija iespēja apmeklēt darba telpas un apskatīt izmantojamo tehniku, tika sniegta plaša informācija par saimniecības produkciju no tapšanas līdz galdam. Apmeklējuma laikā skolēni ieguva jaunu pieredzi un idejas projekta rezultāta veidošanai.

Informāciju sagatavoja:
Daugavpils Zinātņu vidusskolas
pedagogs karjeras konsultants
Nauris Kupcovs

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Mūsu „Ēnotāji” 2024

Kopumā šogad 4. aprīlī “Ēnu dienā” piedalījās 18 Daugavpils Zinātņu vidusskolas 2. – 5. klašu skolēni. Dalības rezultātā skolēniem paplašināts redzesloks par profesijām un darba

Lasīt tālāk »
Search