Erasmus+ programmas starpskolu stratēģisko partnerību (KA219) projekts
“Think.” (“Doma”)
Nr. 2019-1-SK01-KA229-060786_3
Maksimālais piešķirtais Projekta finansējums ir 33 695,00 EUR. Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība.
Koordinators:
- Gymnazium Petra Pazmana s vjm-Pazmany Peter Gimnazium – Letomostie 3, Nove Zamky, 94061, Slovakija www.pazmangymnz.edupage.sk
Partneri:
- Colegio Santo Tomás de Vilanueva, Calle Santo Tomás de Villanueva 17, Granada, 18004, Spānija www.agustinosgranada.club
- Istituto d’Istruzione Superiore ‘Margherita Hack’, Largo Giovanni Paolo II n. 1, Morlupo, 00067, Itālija www.iismargheritahack.gov.it
- 4.AGRUPAMENTO DE ESCOLAS DAMIÃO DE GOES – ALENQUER, Av. Teófilo Carvalho dos Santos – Paredes, ALENQUER, 2580-564, Portugāle www.damiaodegoes.pt
- 5.Daugavpils 3.vidusskola (www.daug3vsk.lv ), Daugavpils, Latvija
Galvenie mērķi ir:
- Pilnveidot kritiskās domāšanas, debatēšanas, sadarbības un citas prasmes, kā arī medijpratības līmeni, kas kopumā sekmēs apzinātas piederības sajūtas veidošanos un vēlmi iesaistīties un ietekmēt notiekošo savā skolā, kopienā un valstī;
- Iemācīties formulēt un attīstīt savu radošo un inovatīvo ideju;
- Labās prakses pārņemšana un integrācija savā skolā;
Projekta ilgums: 01.09.2019. – 31.08.2022. (36 mēneši)
Projekta apraksts:
- Sevis izzināšana: tajā iekļausim apmācības, prezentācijas, esejas, testus un seminārus sevis izzināšanai;
- Garīgās problēmas: mēs pētīsim dažādas diagnozes un to, kā rīkoties (piemēram, izdegšana, stress, depresija, zems pašnovērtējums);
- Mācību metodes: mēs apskatīsim domu kartes, kā rīkoties ar tekstiem, kā sagatavoties kontroldarbiem;
- Kritiskā domāšana: kā atpazīt mānīšanu un faktus; kā darbojas nopietni mediji; vai mēs varam uzticēties medijiem; kā internets ir mainījis multividi;
- Pilsonība: kā viss funkcionē, sākot ar ģimeni, beidzot ar skolas dzīvi, pilsētas domi, apgabalu, valsti un visbeidzot – ES, cik svarīgi ir piedalīties vēlēšanās, būt aktīvam sabiedrības loceklim
- Projekta izstrāde: vajadzību analīze, projekta sagatavošana, uzdevumu vadība, novērtēšana, projekta finansēšanas iespējas utt. – skolēniem uzdevums būs projekta sastādīšana;
- Prezentācijas prasmes: veiksmīgu prezentāciju paņēmieni, komunikācijas padomi;
Lai akcentētu kapacitātes celšanas pieeju un sekmētu projekta rezultātu ilgtspēju, tā norisē nozīmīga vieta ir skolu pedagogiem, kuri no vienas puses radīs apstākļus skolēnu līdzdalībai projektā un tā uzdevumu veikšanai, no otras – iestrādās iegūto pieredzi sistēmiskā skolas tālākajā darbībā, aptverot arī citas klašu grupas un skolotājus.
- 2019. gada oktobrī Slovākijā notika pirmā tikšanās ES Erasmus+ programmas starpskolu stratēģisko partnerību (KA219) projektā “Think.” lasīt šeit –>>
- Mācāmies domāt kritiski lasīt šeit >>
- 3. vidusskolas Erasmus+ projekta dalībnieku iespaidi Itālijā. Par mums raksta (Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldes mājaslapa) lasīt šeit >>
- Dalāmies pieredzē reģionālā seminārā par mūsu Erasmus+ projektiem lasīt šeit >>
ERASMUS+ dienas 2020 mūsu skolā
- Par mums raksta (Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldes mājas lapa) šeit>>
Projekts “Think.” aizvēd uz Bulgāriju
- Par mums raksta (Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldes mājas lapa) šeit>>
Erasmus+ projekts “Think.” Spānijā
- Par mums raksta (Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldes mājas lapa) šeit>>
Erasmus+ projekta “THINK” skolēnu un skolotāju grupa viesojās Slovākijā
- Par mums raksta (Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldes mājas lapa) šeit>>
Par mums raksta: Daugavpils 3.vidusskola uzņem viesus Erasmus+ projekta “THINK” ietvaros
- Par mums raksta (Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldes mājas lapa) šeit>>